zaterdag 1 mei 2010

Koninginnedag 2010


Koninginnedag 2010 heb ik doorbenracht in "de Koekfabriek". Vroeger werden hier de koekjes van Verkade gemaakt, tegenwoordig is het een restaurant. Ik was uitgenodigd om op deze dag te komen schilderen of tekenen en wat van mijn werk tentoon te stellen. Mijn serie "Langs de Zaan e.o." sloot goed aan bij de locatie. Ik had van tevoren al een nieuwe tekening in deze serie opgezet.
Het was een geslaagde middag, veel leuke reacties op mijn werk gekregen en wie weet wat er verder nog uit komt...

1 opmerking:

Monic zei

Je weet 't al .. maar ik kan het niet vaak genoeg benadrukken ... Ik ben heel trots op je Rob ! Je werk is fantastisch .
Hopelijk zijn er liefhebbers die werk van je gaan kopen nu ze je schilderijen en tekeningen hebben gezien .
Succes en plezier verder !
Veel liefs van Monic x x x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...