zaterdag 21 februari 2009

Kopie naar Ingres bijna klaar!


Ongeveer een jaar geleden ben ik met dit schilderij begonnen. Het was een opdracht voor mijn schilderles. De schilderlessen volg ik niet meer en het schilderij heeft ook een tijdje op de gang gestaan :-) Dit was mijn eerste schilderij op zo'n groot formaat (80 x 120 cm) en ik moet zeggen, het was een flinke klus.
Het leek mij leuk om het op te hangen tijdens mijn expositie in Oostzaan. Het is wel een blikvanger geworden. Het enige wat er nog moet gebeuren is het aanbrengen van wat glaceerlagen (blauwe weerschijn in huid en sieraden, wat donkere schaduwen).
Ik moest natuurlijk even kijken of mijn zelfgemaakte lijst het juiste formaat had, dat was gelukkig het geval (de vertekening komt door de groothoek lens).

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...